پاورپوینت مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها

دانلود پاورپوینت مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها
بررسی مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها
پاورپوینت جامع و کامل مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها
کاملترین پاورپوینت مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها
پکیج پاورپوینت مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها ۱
فرمت فایل ppt
حجم فایل ۸۷ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۱۷

پاورپوینت مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها

فروشنده فایل

کد کاربری ۸۰۴۴

کاربر

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۱۷ صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم ۱ مدیریت دانش در دانشگاه: اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها ۲ قطب‌های علمی در جهان به عنوان:
یکی از مهمترین عوامل محرک توسعه کشورها در قرن بیست و یکم، شناخته شده است که همچون موتورهای محرک توسعه ،در تعامل نزدیک با نهادهای مولد فکر و اندیشه (Think Tanks) بوده و در واقع این دو در کنار هم و مکمل یکدیگرند. جایگاه قطب های علمی در جهان ۳ قطب‌های علمی در قیاس با اسلاف خود، یعنی نهادهای پژوهشی، علاوه بر دارا بودن نقاط قوت آنان، از مشخصه‌هایی برخوردار هستند که موجب امتیاز آنها می‌شود، از آن جمله

معماری انعطاف‌پذیر و ساختار معطوف به روابط دموکراتیک (همکاری وبکار گیری عقل جمعی)
برخورداری از ویژگی «Critical Mass» که در حوزه تحقیقات علمی از آن با عنوان «انبوهی ضروری و موثر برای بقاء و رشد» یاد می‌شود.
فعالیت بین رشته‌ایی و چند رشته‌ایی
استقلال عمل واحدها
امکان اعمال موثرکنترل کیفیت
ارتباط با صنعت، اقتصاد و حیطه عمومی
تربیت نیروهای انسانی ویِژه
برخورداری ازسرمایه اجتماعی
نگاه آینده‌اندیشانه به مسایل اساسی
برخورداری از ارتباطات قوی و موثر بین‌المللی
برخورداری از حمایت بخش دولتی و خصوصی ویژگی های قطب های علمی ۴ عناصر مفهومی قطب های علمی کشور ۵ قطب علمی مرکز ایجاد مزیت یا برتری در یک زمینه علمی است که با نوآوری و تولید دانش و فناوری در جهت دستیابی به کیفیت بالاتر تلاش می‏کند. تعریف قطب علمی در دوره اول ۶ تعریف قطب علمی در دوره دوم
قطب علمی نهادی متشکل از گروهی از اعضای هیأت علمی در یک مؤسسه با توان علمی بالاست که با برتری نسبی در یک زمینه علمی ـ تخصصی در علوم بنیادی یا کاربردی شناخته می شود و از طریق تمرکز بخشیدن به فعالیتهای خود در آن زمینه، برای دستیابی به کیفیت برتر علمی در سطح ملی، منطقه ای یابین المللی و پاسخگویی به نیازهای اساسی کشور تلاش می کند.

۷ ترکیب شورای قطب‌های علمی در آیین نامه جدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (رئیس شورا)؛
معاون پژوهشی وزارت؛ (نایب رئیس)؛
معاون آموزشی وزارت
معاون فناوری وزارت؛
معاون طرح و توسعه وزارت؛
معاون پژوهشی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران؛
شش نفر از اعضای هیأت علمی برجسته کشور؛
دبیر شورا. ۸ اختیارات شورای قطبهای علمی سیاستگذاری در زمینه ایجاد، توسعه و یا انحلال قطبهای علمی در کشور؛
تائید و تصویب ضوابط، شناسایی ،ارزیابی و حمایت قطبهای علمی؛
تأیید نهائی صلاحیت قطبهای علمی. ۹ فرایند صدور مجوز قطب علمی درخواست از سوی مؤسسه متقاضی؛
بررسی سابقه و توان علمی مؤسسه در دبیرخانه؛
بررسی وارزیابی امتیازات علمی اولیه اعضائ هسته مرکزی؛
ارزیابی برنامه توسط کمیسیونهای تخصصی؛
طرح در شورای قطبهای علمی؛
صدور مجوز موافقت اصولی؛
ارزیابی عملکرد در طول سه سال؛
صدور مجوز قطعی. ۱۰ دارا بودن حداقل ۷ نفر عضو هیات علمی فعال در یک زمینه علمی ـ تخصصی (تک رشته ای، میان رشته ای و چندرشته ای)، برای معرفی به عنوان هسته اولیه قطب علمی؛

دارا بودن برنامه تخصصی منسجم ، مدون وهدفمند در زمینه پیشنهادی منطبق بر نیازهای اساسی و اولویت دار کشور بر اساس تائید کمیسون های تخصصی

برخورداری ازتجهیزات تحقیقاتی و آزمایشگاهی، کتابخانه و امکانات نرم افزاری و اطلاع‌رسانی لازم برای اجرای برنامه پیشنهادی. شرایط ایجاد قطب علمی در دوره دوم ۱۱ ایجاد فضای رقابتی سال


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *