پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای

دانلود پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای
بررسی شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای
پاورپوینت جامع و کامل شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای
کاملترین پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای
پکیج پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای
مقاله شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای
تحقیق شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها ۲
فرمت فایل ppt
حجم فایل ۱۰۷ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۱۲۱

پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای

فروشنده فایل

کد کاربری ۸۰۴۴

کاربر

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۱۲۱ صفحه

چیست APA = American Psychology Association
در واقع یک کتاب است.
سبک ارجاع نویسی در علوم اجتماعی مانند روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی و … می باشد.
سبک در سال ۱۹۲۸ توسط انجمن روانشناسی آمریکا پایه گذاری گردید.
ویرایش پنجم این سبک در سال ۲۰۰۱ و ویرایش ششم این سبک در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است. APA ََAPA ََAPA چرا مهم است؟ حفظ امانت ادبی
استفاده از یک سبک ثابت برای دسترسی آسان خوانندگان به منابع مورد استفاده
تایید ادعای مطالب و ادعاهای مطرح شده نویسندگان
نشان دادن کار ها و تحقیقات انجام شده در یک زمینه
APA انواع ارجاع دهی ارجاع در داخل متن

ارجاع در پایان متن ارجاع دهی در داخل متن نام نویسنده
سال
شماره صفحه
عنوان اثر ارجاع به اثر دارای یک نویسنده در داخل جمله … نام خانوادگی نویسنده (سال انتشار، شماره صفحه) … .

الوانی (۱۳۶۹، ص ۱۴۷) ارتباط را انتقال و تبادل اطلاعات، معانی و مفاهیم و احساس ها بین افراد می داند.

Baddeley (1986, p. 34) related working memory is considered as a system for the temporary holding and manipulation of information during the performance of a range of cognitive tasks. ارجاع به اثر دارای یک نویسنده در پایان جمله … (نام خانوادگی نویسنده، سال انتشار، شماره صفحه).

ارتباط عبارت است از انتقال و تبادل اطلاعات، معانی و مفاهیم و احساس ها بین افراد (الوانی، ۱۳۶۹، ص ۱۴۷).

Cognitive load theory moved from focusing solely on the extraneous cognitive load that may originate by the way in which instructional materials and methods are designed to including the load that is imposed by the basic characteristics of information (Sweller, 1994, p. 6). ارجاع به اثر دارای دو نویسنده در داخل جمله … نام خانوادگی نویسنده اول و نام خانوادگی نویسنده دوم (سال انتشار، شماره صفحه) … .

فتحی واجارگاه و آقازاده (۱۳۸۶، ص ۷) مواد برنامه درسی را هر نوع شیء فیزیکی یا مادی تعریف کرده اند که ماهیتا قابل ارائه و نمایش است و در فرآیند یادگیری به کار گرفته می شود.

Cronbach and Snow (1969, p. 175) mentioned different ways in which to deal with learner individual differences from procrustean methods that involve little adaptation, through intuitive and little tested rules for adaptation, up to, in principle, tested rules derived from theory. ارجاع به اثر دارای دو نویسنده در پایان جمله … (نام خانوادگی نویسنده اول و نام خانوادگی نویسنده دوم، سال انتشار، شماره صفحه).

مواد برنامه درسی، هر نوع شیء فیزیکی یا مادی است که ماهیتا قابل ارائه و نمایش است و در فرآیند یادگیری به کار گرفته می شود (فتحی واجارگاه و آقازاده ، ۱۳۸۶، ص ۷).

Such problem solving is generally considered as cognitive processing directed at achieving a goal when no solution method is obvious to the problem solver (Mayer & Wittrock, 1996, p. 47). ارجاع به اثر دارای سه تا پنج نویسنده در داخل جمله ارجاع برای اولین بار
… نام خانوادگی نویسنده اول، نام خانوادگی نویسنده دوم، … و نام خانوادگی نویسنده پنجم (سال انتشار، شماره صفحه) … .

موهر، هاسین، هالتر و کیلب (۲


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *