دانلود عدم سستی (مدیریت)۱

دانلود عدم سستی (مدیریت)۱
تحقیق عدم سستی (مدیریت)۱
مقاله عدم سستی (مدیریت)۱
عدم سستی (مدیریت)۱
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل ۱۳ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۱۴

دانلود عدم سستی (مدیریت)1

فروشنده فایل

کد کاربری ۴۵۵۸

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۱۴ صفحه

چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم: در درس اول و دوم ابتدا به روشهای تحقیق و نتایج بدست آمده از هر پاسخ پرداختیم که به عملیاتی که به VM می باید انجام می داد تغییر یافت با این وجود هدف اصلی ما کمک به مراجعه کنندگان کمک کنیم تا بطور مؤثری از VM بهره ببرنند.
مرحله بعد لوسیون تلاش ما را نشان می دهد که به مراجعه کنندگان می باشد تا خوب بهره ببرند.
چیزی که در ساختار کارکردها بدست آمده را نشان می دهیم که آن چگونگی ارتباط آنها با کارگاه دوم را نشان می دهد و به ما این امکان را می دهد که به کارکرد خوشه‌ها در جداسازی درست طولانی کارکردها که در قسمت قبل مشخص شد توجه کنیم که این عمل با یک نمودار FAST بدست می آید یعنی اینکه با مشتریان همکاری می کنند با برنامه ای برای پیشرفت خدمات VM را که آنها فراهم کردند را در نظر بگیرند.
ما در پایان مرحله اول این تحقیق (برای مثال درسهای اول و دوم) در موقعیت کارکرد در لیست می باشیم که نیاز به توجه بیشتری دارد تا رضایت خاطر مشتریان VM را ارتقا دهیم.
بعد از ملاحضات بسیار زیاد فکر می کنیم که وقتی چنین نکته هایی در پایان تحقیق دیده می شوند، در واقع نمی توانند نه به مشتریها و نه به تامین کننده ها کمک کنند تا به دیگر پیشرفتهای مهم و چشمگیر توجه داشته باشند.
به خاطر نبود نظم و مقرارت موجود در بازار VM مردم نمی توانند یک «تصویر بزرگ» را توسعه دهند.
بنابراین می خواهیم که به این مرزها توسط توسعه عملکرد طرح اینقشه دست پیدا کنیم.
فکر می کنیم که لیست نابسامانی از خرید عملکردها که اجرا می شود، نگران کننده به نظر می رسد.
سپس تصمیم گرفتیم که مشتریان ومتخصصان را توسط گروه بندی کارکردهایی که به هم مرتبط هستند کمک کنیم، توضیح دهند که چگونه یک کارکرد به اجرای کارکردی دیگر نیاز دارد.
تصمیم گرفتم که به نمونه ای از مشتریان در کارگاه دوم اشاره کنیم و سعی کنیم که چنین چهار چوبی که موجب ایجاد رابطه بین کارکردهایی که نیاز به اجرا دارند می شوند را در نظر بگیریم (برای مثال ساخت یک نمونه FAST):کارگاه دوم مکان یا بخش جالب و خوشایندی نمی باشد.
چونکه بعضی از مشتریان VM که متخصصان با تجربه ای نیز نیز می باشند تمایلی ندارد که روشی متفاوت در نمودار FAST ایجاد شود.
نمونه FAST تعیین شده به زودی به عنوان یک نقطه آغازین مشخص می شود.
همچنین مشتریان و متخصصان برای استفاده از آن «به عنوان وجود داشتن » فرا خوانده می شوند و ان را «به عنوان ضرورت» تنظیم می کنند.
یا حتی آن را کنار می گذارد و نمونه ای بهتر را به وجود می آورند که منجر به پیشرفت می شود.
مهمترین اهداف ، نتایج تحقیق می باشند که تلاش می کنیم تا مشتریان VM و تامین کنندگان را قادر بسازیم تا به اهداف دست پیدا کنند.
بنابراین ما امیدواریم که نمودار FAST به جای اینکه خودش هدف باشد ، وسیله ای برای رسیدن به هدف باشد.
«کارگاه دوم» ۲۸ مشتری شرکت می کردند که بعضی از آنها از کارگاه اول و همچنین تعدادی تازه وارد نیز بودند.
همانند موقعیت اول مشتری ها در پاسخ به تبلیغ رخدادها از طریق مذاکرات اینترنتی و دیگر راهبردها منحصر به فرد می باشند.
روش تجزیه به مشتریان بعد از آغاز روز توضیح داده شد.
جلسه دو س

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *