دانلود طراحی صندلی ۵۳ ص

دانلود طراحی صندلی ۵۳ ص
تحقیق طراحی صندلی ۵۳ ص
مقاله طراحی صندلی ۵۳ ص
طراحی صندلی ۵۳ ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل ۱۱۵۸ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۷۵

دانلود طراحی صندلی 53 ص

فروشنده فایل

کد کاربری ۴۵۵۸

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۷۵ صفحه

طراحی صندلی مقدمه : تهران در قرنها پیش، منطقه ای بسیار کوچک حومه(شهر ری) بود اما به دلیل آب و هوای مناسب تر مناطق نزدیک به دانه های ابلرز این منطقه به تدریج گسترش یافت و جمعیت فزونی گرفت با این حال در سال ۱۱۶۶ هجری شمسی که آقا محمد خان قاجار تهران را به عنوان پایتخت خود انتخاب کرد جمعیت آن از ۱۵ هزار نفر تجاوز نمی کرد تا سال ۱۳۱۰ هجری شمسی مساحت تهران به حدود ۳۰ کیلومتر مربع رسید ولی در سال ۱۲۷۰ شمسی محدوده شهر از برج و بارو و خندق های اطرافش فراتر رفت و خانه ها و باغهای دیگری احداث شد با این حال تا اوایل قرن حاضر هنوز هم دروازه ها و حصارها و خندق ها در اطراف شهر باقی بود.
هسته اصلی فعالیت های شهری تهران در ناحیه بازار متمرکز بود این ناحیه با وسعت حدود ۶۵ هکتار تقریباً کلیه مراکز عمده فروشی و خرده فروشی و مراکز پونای صنعتی را در بر می گرفت.
در داخل بازار خیابان به معنای امروزی آن وجود نداشت بلکه شبکه ای سر در گم و پیچیده ای از کوچه و پس کوچه، قسمتهای مختلف آن را به هم وصل می کرد، گسترش تهران و نحوه استفاده از اراضی، بدون یک طرح و هدف معین و اصولی صورت گرفت و در نتیجه این شهرها فاقد یک سیستم صحیح تجهیزات و تسهیلات شهری بود.
در سالهای بعد هم این گسترش بی رویه همچنان ادامه یافت و حتی هنگامی که تصمیم گرفته شد برای توسعه تهران برنامه ای تدوین شود نادرستی این برنامه ها و بر جای ماندن بافت سنتی شهر مشکلات را تداوم داد.
در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی جمعیت تهران به ۵۰۰ هزار نفر و طول خیابانها به ۲۱۸ کیلومتر رسید از آن زمان به بعد این شهر با گامهای بلندتری رو به گسترش نهاد و به ویژه در امتداد شمال و جنوب توسعه یافت.
در سال ۱۳۳۵ مساحت تهران به حدود ۱۸۰ میلومتر و طول خیابانهای آسفالت آن به بیش از ۴۵۰ کیلومتر رسید.
آمد و شد در سطح شهر تهران در یک کلام قانونمند و به سامان نیست حمل و نقل در تهران در شالوده و بنیان خود متصل و هم پیوند با راهبردهای رشد و توسعه اقتصادی اجتماعی نیست و این نه مشکل دیروز بلکه پدیده‌ای تاریخی است هم سال و سن اتومبیل و در وجه گسترده تر و عام تر آن ماشین.
اگر ماشین در ایران و در روزگار خود مورد استفاده قرار گرفته بی گفتگو بهره گیری از معیارها و فاکتورهای فرهنگی و اجتماعی آن مورد غفلت واقع شده.
برابر اعلام سازمان محیط زیست و سازمانهای بین المللی فعال در زمینه محیط زیست بیش از ۷۰ درصد آلودگی هوای تهران ناشی از ترافیک نا سالم و نا رسایی در سیستم‌های حمل و نقل شهری است سالیانه از طریق اتومبیل های شخصی در سطح شهر بالغ به یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۱۷۸ تن انواع عموم از جلمله مونواکسید کربن، هیدروکربورها، اکسیوازت و خخطرناک ترین از همه سرب وارد هوا و دستگاه تنفسی شهروندان تهرانی می شود و به این ترتیب هر یک نفر قربانی سالانه بالغ بر ۷/۱۶۷ کیلوگرم از عموم پراکنده در فضا سهم می برد بیماریهای تنفسی، ریوی، قلبی خونی و گوارشی و چشم حلق آسم های خطرناک (حتی نزد خردسالان و جنین ها) تنها بخش از عوارض مستقیم و زنجیره ای این آلودگی است که در منشأ آن در ترافیک ناسالم تهران قرار دارد در کنار این صدمات، اگر ناراحتی های روان- تنی و روانی محض مانند ناراحتی های دستگاه تنفسی و سیستم خونی سیستم عصبی و سردردها و عصبانیت های مزمن نی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *