دانلود رهبری در مدیریت ۴۵ ص

دانلود رهبری در مدیریت ۴۵ ص
تحقیق رهبری در مدیریت ۴۵ ص
مقاله رهبری در مدیریت ۴۵ ص
رهبری در مدیریت ۴۵ ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل ۴۲ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۴۳

دانلود رهبری در مدیریت 45 ص

فروشنده فایل

کد کاربری ۴۵۵۸

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۴۳ صفحه

 رهبری کارکنان فرآیندها نتایج کارکنان نتایج کلیدی عملکرد خط مشی و استراتژی نتایج مشتریان منابع و شرکاء نتایج جامعه  رهبری در مدیریت تعریف : رهبران سرآمد چشم انداز و مأموریت سازمان را تدوین و زمینه دست یابی به آنهارا تسهیل می کنند .
آنها ارزش ها و سیستم هایی را که برای موفقیت پایدار سازمان مورد نیازند ایجاد کرده و آنها را با اعمال و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند .
در دوره های و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند .
در دوره های تغییر و تحول سازمان ، آنها ثبات در مقاصد را حفظ می کنند .
هر جا که لازم باشد ، این رهبران قادر به تغییر جهت گیری سازمان و ترغیب کارکنان به پیروی از آن هستند .
زیر معیارهای معیار رهبری موارد زیر هستند که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم :۱a- رهبران مأموریت ، چشم انداز ، ارزش ها و اخلاقیات سازمان راتدوین و خودشان به عنوان الگوی فرهنگ سرآمدی ، عمل میکنند .
۱b- از ایجاد ، توسعه و به کارگیری سیستم های مدیریت و بهبود مستمر آنها شخصا اطمینان حاصل می نمایند .
۱c- رهبران با مشتریان و شرکا و نمایندگان جامعه در تعامل هستند .
۱d- رهبران فرهنگ سرآمدی را در بین کارکنان سازمان تقویت می کنند .
۱e- رهبران ، تحول سازمانی را درک کرده و از آن حمایت می کنند .
رهبری تعریف : رهبران سرآمد چشم انداز و مأموریت سازمان را تدوین و زمینه دست یابی به آنهارا تسهیل می کنند .
آنها ارزش ها و سیستم هایی را که برای موفقیت پایدار سازمان مورد نیازند ایجاد کرده و آنها را با اعمال و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند .
در دوره های و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند .
در دوره های تغییر و تحول سازمان ، آنها ثبات در مقاصد را حفظ می کنند .
هر جا که لازم باشد ، این رهبران قادر به تغییر جهت گیری سازمان و ترغیب کارکنان به پیروی از آن هستند .
زیر معیارهای معیار رهبری موارد زیر هستند که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم :۱a- رهبران مأموریت ، چشم انداز ، ارزش ها و اخلاقیات سازمان راتدوین و خودشان به عنوان الگوی فرهنگ سرآمدی ، عمل میکنند .
تدوین مأموریت وچشم انداز سازمان و ایجاد و توسعه فرهنگ سازمانی تدوین ارزشها و اخلاقیات و پاسخ گویی های اجتماعی که پشتیبانی کننده فرهنگ سازمانی هستند و ایفای نقش الگو درعمل به آنها در سازمان بازنگری و بهبود اثر بخشی نحوه رهبری فردی (توسط خود رهبران ) حضور شخصی و فعال در فعالیت های بهبود ایجاد انگیزه وتشویق توانمند سازی (تفویض اختیار ) ، خلاقیت و نوآوری از طریق تغییر ساختار سازمان و سرمایه گذاری روی فعالیت های یادگیری و بهبود تشویق ، پشتیبانی و عمل براساس یافته های یادگیری اولویت بندی فعالیت های بهبود ترغیب و تشویق جهت همکاری در درون سازمان ۱b- از ایجاد ، توسعه و به کارگیری سیستم های مدیریت و بهبود مستمر آنها شخصا اطمینان حاصل می نمایند .
۱c- رهبران با مشتریان و شرکا و نمایندگان جام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *