دانلود خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات ۶۵ ص

دانلود خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات ۶۵ ص
تحقیق خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات ۶۵ ص
مقاله خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات ۶۵ ص
خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات ۶۵ ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل ۹۳ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۷۲

دانلود خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات 65 ص

فروشنده فایل

کد کاربری ۴۵۵۸

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۷۲ صفحه

WWW.
DANDEHSAZAN.
COM ارتباط با ما محصولات نظامنامه کیفیت معرفی صفحه اصلی نظامنامه کیقیت شرکت تولیدی و صنعتی دنده سازان خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات ۲-۱- خط مشی کیفیت شرکت صنعتی دنده سازان ، تولید کننده انواع قطعات خودرو ، چرخ دنده و .
.
.
.
درراستای ارتقاء کیفیت محصولات خود و با هدف کسب سفارشات بیشتر ، استانداردهای مدیریت کیفیت ISO / TS 16949 : 2002 و ISO 9001:2000 را الگوی مدیریت کیفیت خویش قرار داده وخطمشی کیفیت خود را بدین شرح اعلام می دارد: ۱- تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان از طریق شناسایی ، درک و برآورده سازی صحیح نیازها و انتظارات آنها ۲- ارج نهادن به مقام انسانی کارکنان بعنوان با ارزشترین سرمایه های شرکت از طریق رعایت اصل احترام متقابل ، فراهم آوردن روابط صمیمی ، توجه به مسائل روحی و رفاهی آنها ، ایجاد فضای مناسب کاری برای آنها ۳- ارتقاء آگاهی ها ، دانش و توانایی کارکنان از طریق اجرای آموزشهای تخصصی ۴- جلب مشارکت فکری کارکنان از طریق دریافت و تشویق ایده های عملی آنها و گسترش فرهنگ کارگروهی ۵- تعهد به بهبود مستمر فعالیتها از طریق تدوین ، اجرا و اندازه گیری اهداف کیفیت ۶- حرکت به سمت ضایعات صفر از طریق انجام کلیه فعالیتها بطور صحیح و منظم و در موعد مقرر ، جلوگیری از تکرار اشتباهات ، کاهش انحراف از برنامه ها و تاکید بر ﭘیشگیری از خطاها تشریح عناصر سیستم مدیریت کیفیت ۴- سیستم مدیریت کیفیت ۴-۱- نیازمندیهای عمومی شرکت صنعتی دنده سازان، یک نظام مدیریت کیفیت را ایجاد و مستند نموده، آن را به اجرا گذارده و از برقرار بودن آن به طور مداوم اطمینان حاصل می نماید و در جهت بهبود اثربخشی آن بر اساس نیازمندیهای این استاندارد بین‌المللی اقدام می کند .
در شرکت صنعتی دنده‌سازان، فرآیندهای مورد نیاز سیستم مدیریت کیفیت و کاربردهای آنها در سرتاسر سازمان شناسایی گردیده و توالی و تعامل این فرآیندها نیز مشخص شده است.
این فرآیندها و تعاملات آنها در جداول پیوست و همچنین در روشهای اجرایی مربوطه مدون شده‌اند.
علاوه بر این، شاخص های مورد نیاز برای کنترل اثربخشی اجرای این فرآیندها تدوین شده است .
در این سازمان از دسترس بودن منابع و اطلاعات مورد نیاز بر اساس جلسات هفتگی ، ماهیانه و بازنگری مدیریت اطمینان حاصل می شود.
همچنین فرآیندهای شناسایی شده طبق روش اجرایی اندازه‌گیری میزان تحقق اهداف کیفیت به شماره QA-P-05 و همچنین روش اجرایی ارزیابی رضایت مشتریان به شماره QA-P-11 مورد پایش، اندازه‌گیری، تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات لازم برای بهبود مستمر طبق روش اجرایی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه به شماره EN-P-05 صورت می‌گیرد.
تصویر زیر وضعیت سیستم مدیریت کیفیت شرکت صنعتی دنده سازان را نشان می‌دهد.
ورودی خروجی بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت مشتریان مشتریان تحقق محصول مدیریت منابع محصول اندازه گیری ، تحلیل،بهبود ( ( ( ( ( مسؤولیت مدیریت خواسته ها رضایتمندی تعامل میان فرایندهای اصلی سیستم مدیریت کیفیت فعالیتهای دارای ارزش افزوده جریان اطلاعات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *